Zawieszenie

Nigdy nie mów nigdy!

Dlatego nie piszę, że zamykam bloga. Wolę to zdefiniować jako zawieszenie, choć nie mogę obiecać, że jeszcze kiedyś pojawi się tu kolejne opowiadanie. Z pewnością nie zamierzam usuwać dotychczasowych wpisów. Może ktoś tu jeszcze kiedyś trafi i przeczytanie moich opowiadań sprawi mu choć odrobinę przyjemności.

To był cudowny czas. „Poznałam” tu wspaniałych ludzi. Ten blog wiele mi dał i był dla mnie bardzo ważny. W pewien sposób nadal jest. Ale skupiona jestem obecnie na innych aspektach mojego życia. Dużo się uczę, by jak najlepiej wykonywać swój zawód, który bardzo lubię. Szukam możliwości rozwoju i swojego miejsca.

A propos, niebawem znowu się przeprowadzam ;P więc jeśli któraś mieszka w Trójmieście, to wiecie… ;P

A wracając do tematu – dziękuję za te wspólnie spędzone lata. Mam nadzieję, że udało mi się w tym czasie kogoś rozweselić lub wzruszyć. Szczególnie dziękuję tym, którzy pozostawiali po sobie ślad, to naprawdę ważne dla każdej autorki. Coraz mniej nas pisze, jeśli do tej pory nie komentowaliście, to zacznijcie to robić, uszanujcie wysiłek tych, które ciągle tworzą. Tak, to jest wysiłek. Wymaga zaangażowania, czasu, cierpliwości, a czasami nieco odwagi, by kończyć to, co się zaczęło zgodnie z własnym planem, nawet jeśli czytelnikom się to nie spodoba.

Przede wszystkim dziękuję Anyżkowej Venus i Fance12, które powitały mnie w tym gronie z entuzjazmem i sympatią i towarzyszyły mi do samego końca. Dziękuję Wam dziewczęta :* To nie jest oczywiście pożegnanie 😉 Anyżku, do Ciebie na pewno będę zaglądać. Fanko, na pewno będziemy się „widywać” na innych blogach. A może kiedyś stworzysz swój?

Pozdrawiam serdecznie wszystkich, którzy tu zaglądali i zaglądają!

Życzę Wam dużo uśmiechu! 🙂

Całusy!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Zawieszenie

  1. To ja Ci dziękuję za te wspaniałe opowiadania. Są one jednymi z najlepszych, jakie w swoim życiu czytałam. Nikt tak jak Ty nie umie wymyślić i napisać historii osadzonej w dworskim klimacie, dlatego chylę czoło. Jesteś dla mnie wzorem, nie mam zamiaru tego ukrywać. I mam szczerą nadzieje, że przyjdzie taki czas, w którym to pomyślisz sobie: „napiszę nowe opowiadanie…” Tego Tobie, sobie i Wszystkim Twoim Czytelnikom życzę.
    Powodzenia i UŚMIECHU!

  2. fanka12 pisze:

    szkoda że zawieszasz blog ale cóż można powiedzieć czasami tak po prostu trzeba bo w życiu są też jeszcze inne sprawy które są dla nas ważne ale cieszę się że dobrnęłaś do końca i mimo długich przerw udało ci się zakończyć opko 🙂 mam nadzieję że uda ci się osiągnąć wszystko to co planujesz i może kiedyś zatęsknisz za nami i znowu uda ci się stworzyć kolejne ciekawe opko 🙂 pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym życiu i planach 🙂

Skomentuj

